ارزان ترین و گران ترین خودرو دنیا + عکس
انتشار: آبان 14، 1400
بروزرسانی: 18 آذر 1404

ارزان ترین و گران ترین خودرو دنیا + عکس

ارزان ترین و گران ترین خودرو دنیا + عکس

قیمت دنا معمولی ۱۴۰۱ هم به ۵6۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته 10 میلیون ریزش داشته است و طی دو ماه گذشته ۲5۰میلیون ارزان شده است. آخرین لاتاری سال خودرو/ در آخرین فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو ویژه اسفندماه ۱۴۰۱ حدود یک میلیون و ۹۰۰هزار تقاضا به ثبت رسید که تنها ۱۰هزار و ۳۰۰ دستگاه محصول در این مرحله عرضه شد. براین اساس، شانس برنده شدن در این طرح برای هر متقاضی (به طور کلی و بدون در نظر گرفتن سهمیه بندی مادران و فرسوده ها) یک به ۱۸۵ است.

  • در این صورت احتمالا شما خودرویی پیدا می کنید که از پراید صفر قیمت مناسب تر باشد و قطعا هستند خودرو های وارداتی که از لندکروز گران تر باشند.
  • به گفته آن ها، اگر هزینه های مالی نیز حساب شود، خودروهای سودده در صورت های مالی هم در لیست زیان ده قرار می گیرند.
  • این خودرو به عنوان یک سدان سایز متوسط از سال ۲۰۱۵ میلادی تا به امروز روی خط تولید شرکت رنو فرانسه قرار دارد.
  • قیمت ساینا S دنده ای مدل ۱۴۰۲ حوالی ۳۳۵ میلیون تومان خریدوفروش می شود که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون کاهش داشته است.
  • گلف در آخرین نسخه اش که در ایران موجود است، فرمان پذیری و سرعت و شتاب خوبی دارد.
  • جهت گرفتن قیمت روز خودروهای بازار به صورت کاملا رایگان با\xa0کارشناسان اتوخسروانی\xa0در ارتباط باشید.

از آنجایی که خودروسازان به شرط اصلاح قیمت، امکان افزایش تیراژ را برای برخی از محصولات شان دارند، این احتمال وجود دارد که دولت برای افزایش قیمت خودروها، مجددا چراغ سبز نشان دهد. وی اشاره کرد که در سال 97 اختلاف قیمت بازار و کارخانه تنها بین 2 تا 5 میلیون تومان بود، اما اکنون این اختلاف قیمت به 100 درصد نیز می رسد. برای مثال، قیمت کارخانه ای 206 تیپ 2 حدود 150 میلیون است، اما در بازار با قیمت 273 میلیون تومان معامله می شود. با وجود وعده های وزیر صمت و مدیران عامل دو خودروساز بزرگ کشور برای افزایش تولید خودرو در سال جاری، باز هم شاهد افزایش قیمت بودیم.

داد رسانه حامی دولت رئیسی از سیاست خودرویی فاطمی امین بلند شد

باتوجه به سال ساخت و فناوری AL4، مهندسان توجه چندانی به مدارات هیدرولیکی و ماژول های آن نداشته و این مساله سبب شده در کمتر از ۶۰ هزار کیلومتر به پر دردسرترین گیربکس اتوماتیک بدل شود. اگر مالک خودرو نیز نسبت به تعویض روغن گیربکس اهمیت ندهد، زمینه لازم برای تعویض دنده با کوبش و تقه را ایجاد خواهد کرد. اکثر محصولات دنده اتوماتیک این خودروسازی ماننده خانواده پژو و سمند، مجهز به گیربکس مذکور هستند. هرچند که تاکنون ساخت داخل چندانی در خصوص قطعات این گیربکس در داخل کشور رخ نداده است، اما جالب است بدانید صدرنشین استهلاک و خرابی دنده های اتوماتیک در کشور AL4 است. قیمت کوییک R پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ نیز ۳۹۰ میلیون تومان اعلام شده است که نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است. بنابر آمار منتشره، ۹۳۷هزار و ۲۲۲ نفر در طرح عادی فروش محصولات ایران خودرو ثبت نام کرده اند؛ این در حالی است که ظرفیت تنها سه هزار دستگاهی برای آنها در نظر گرفته شده است.

۱۶هزار و ۵۴۵ دلار

نرخ خودروی شاهین هم در هفته گذشته با کاهش ۱۸ میلیون تومانی در مقایسه با هفته قبل، در نرخ ۵۸۲ میلیون تومان دادوستد شد. پژو ۲۰۶ تیپ۲ نیز ۵۰۴ میلیون تومان معامله شد که بیش از ۲۴ میلیون کاهش قیمت هفتگی داشته است. این در حالی است که در اواسط هفته اخیر این خودرو تا سطح ۴۹۰ میلیون تومان کاهش قیمت را هم تجربه کرد. در این میان، «پژو ۲۰۷ پانوراما دنده ای» خودروی پرطرفدار ایران خودرو این هفته در بازار ۶۷۳ میلیون تومان قیمت گذاری شد که حدود ۴/۹۴ درصد افت هفتگی را ثبت کرد.

این خودروها محصولاتی ارزان از خودروسازانی هستند که عمدتا خودروهای لوکس و گران تولید می کنند. هدف از انتخاب چهار برند مذکور جهت بررسی قیمت توسط رسانه «بازار» واردات مجدد این محصولان به کشور است. برندهایی که پیش از عرضه رسمی و ورود به خیابان های کشور، موتور گرانی را گرم تر از گذشته کردند.